salji

lagu keutamaan queen

Thursday, September 16, 2010

reunion



aktiviti: SMART reunion
tarikh: 15 sept 2010
tempat: ECM, kuantan

setelah bertahun2 tak jumpa..
aku n kwn2..jumpe balik..

serius...xbyk yang berubah..
dey all stil the same..
kecoh nye...havocnye..
huhuhu

lepak dgn diorang..
mcm2 cerita zaman kitorang muda2 dulu keluar..
teringat kisah2 dulu..
rindunya aku..
rasa nak balik ke zaman lampau..

dulu di sekolah.....
memang gempak lah..
dengan cikgunya..
kitrg ade mcm2 gelaran tuk cikgu2..

dulu pengetua ktrg..

ju-On : sbb dia putih melepak
mase die wat ucapan boleh pulak ktrg kat blkg
perhimpunan ni duk membayang2 kan die merangkak 
cam ju-on(siap dgn sound effect lg)..

dulu cikgu BM ktrg:

cikgu paddle pop: sbb ade 1 ari tu die masuk kelas pki baju belang2
sebijik cm askem paddle pop..

cikgu goyang inul: ni kwn aku punya idea..
boleh pulak dia p bygkn cikgu ni menari2 goyang inul
lagu "di kocok-kocok"

hahahaha kengkawan aku ni...

memang mcm2 lah kwn aku ni..

dulu mase sekolah..
ktrg suka la menyinsing lengan baju smpai atas siku..
setiap kali terserempak dgn sorg ustazah ni..
ktrg msti kene punya..
huhu
byk kali kene..
tp ktrg stil selamba punyer....
huahuahuahua

kwn2 aku perangai mmg selamber gile..
ade kwn aku ni..ari tu die terlewat p sekolah
mmg hancur r..
stoking pun pkai yang pnjg sebelah..
kain sekolah die mmg nmpk menggeleber la...
da dia pkai short teros kat dlm..
tudung xyah cerita..
huhu



tp serius..reunion ni mmg best..
mule ktrg p mkn2
PIZZA...bez2..
tp aku kenyang mase tu jd xmkn..
wuwuwuwwwuu

next....WAYANG
cite resident evil..
boleh thn lah...
dpt seat depan sekali...jenuh na nengok..
serius aku mmg tak boleh sgt tengok wayang ni
pencemaran bunyi!!
sakit telinga aku..
so aku pun sumbat la telinga aku dgn tisu..
hahahahaha
kolot tol aku ni...

kwn sbelah aku lak..
siap bwk shawl wat selimut..
awl2 masuk ade sorg kwn ni..awl2 lg da warning 
"jgn terkejut kalu aku jerit"
hahahaha

dah habis nonton
ktrg p karaoke...
mcm2 lagu diorang pilih..
lagu melayu...lagu english..
lagu hindustan pun ade..

amek lagu nobody..
sekali keluar tulisan korea...
nyanyi part
" i want nobody..nobody but you.."
tu je lar y ktrg nyanyi..
part lain??
gelak2222....da tak tahu nyanyi..
hahaha

habis karaoke..
hari pun dah dekat pukul 6
segmen bergambar la pulak..

ade ke diorg ni ajk amek gmbr kat lobi ecm tu..
punye lah open..
seme org tengok..
xcukup tengok..
ade jugak orang2 dr tingkat atas ke bawah
duk amik gmbr ktrg sekali..
rase cm artis pulak..
by the way...dey all kenal ke ktrg???
i wonder......
huhuhuhuhuuu...

pape pun..mmg seronok dgn korg2..
miss u all...







No comments:

Post a Comment