salji

lagu keutamaan queen

Wednesday, September 8, 2010

aktiviti sebelum hari rayer...

hari rayer menjelang tibe tahun 2010 ni..
hehehe asyik2!!
aku and family memang busy bebenor setiap tahun kalau dekat2 nak rayer ni..
nak tahu ape kitorang buat??

1- kuih muih bulan ramadhan

mak aku ni memang suke berniage..
tambah2 lagi makcik aku...
berniaga kat bazar ramadhan ni seronok...
ramai orang..
banyak kuih2 jugak
macam2 ade...
macam2 bentuk n warne...
meriahnya....


2- shoppppiiiiiing ngan sepupu sepapat yang ade..

ni memang aktiviti wajib aku n family aku y lain..
dr pg ke ptg ktrg duk kat bandar..
syok habis...
macam2 tengok n survey
tp beli tak banyak...
susah nak pilih...


3-ketupat making!!

lagi dekat na rayer...
lag byk ler kene wat ketupat
da tahun ni ajer..moknab n co. amek tempahan dekat 3000 ketupat
diorang xpuas ke mkn ketupat??





ha...ni jer y sempat aku uploadkan...
(da ni jer gambar yang ade..hehehe)

td umum kat tb kate rayer jumaat ni..
(10 sept 2010)

esok puase lag...
omg...esok lg byk ketupat na wat...
tgn da sakit...
wuwuwuwuwuwuwu

No comments:

Post a Comment