salji

lagu keutamaan queen

Thursday, October 7, 2010

beraye di rumah diba.

lame dah tak update blog aku ni..
aku busy sgt2

dengan assignmen nye..
dengan LI nye
so serabut..huhuhu

tapi dlm serabut2 tu.
sempat aku dan kwn2 p beraye di rumah diba..
thanks diba..
mak diba and ayah diba..
sbb jemput ktrag p beraye ke rumah...

pas g rumah diba..ktrg p kat
masjid terapung
solat kat sane.

then ktrang p TER..
BOWLING...
1st time aku main bowling
lawaknye...
kwn2 aku mmg gempak..

pas Bowling..
azam bg pinjam kereta die..
kitorang p Giant pulak
shoping brg2 skit
tp xleh lame...
cz nak kejar mase nak hanta kete sewa..

huhuhu
seronok betol..

tempa LI..
aku dah pilih..
CV and CL pun dah hantar..
tenang jiwa lepas dah hantar..
tunggu result je ni..
mintak2 aku dpt tmpat LI...
Amin...


p/s: lain kli aku upload pic..

No comments:

Post a Comment